L" prefix="og: https://ogp.me/ns#"> Chcesz aby klienci Cię zauważyli? 🧠 - Łukasz Hodorowicz
pozostały min
Trzymam Cię za rękę. Jesteśmy tu: Strona główna Blog Artykuł
Czas czytania: 3 min
Poziom trudności:

Chcesz aby klienci Cię zauważyli?

Podaj dalej
<< Test Imię >>, chcesz aby klienci Cię zauważyli?
Nie widzisz zdjęć? Otwórz wiadomość w przeglądarce
Facebook
Website
YouTube
LinkedIn
Chcesz aby klienci Cię zauważyli?

Cześć <<Imię>> dziś (dla mnie dziś to wtorek) pierwszy dzień czerwca, a więc:
 

  • na świecie obchodzimy Dzień Dziecka (wszystkiego dobrego, <<Imię>>)
  • w Palau dziś przypada dzień Prezydenta
  • a to wszystko świętujemy bez alkoholu. Dziś dzień abstynencji.

<<Imię>> czy opowiadałem Ci, jak się tu znalazłem?

To znaczy, jak zacząłem pisać bloga, nagrywać podcast i pomagać innym firmom robić lepszy marketing. Wszystko zaczęło się ponad dziesięć lat temu. Od cudownej pracy na etacie. Pracy którą kochałem. Pracy w której zarabiałem 7500 zł miesięcznie. Pracy, którą rzuciłem…

Domyślam się, że ten krótki wstęp zwrócił Twoją uwagę. To dlatego, że pojawiła się w nim anomalia. Anomalia, czyli nieprawidłowość. Cudowna praca na etacie, którą rzuciłem. Anomalie zwracają uwagę.

Dlaczego rozmawiamy o uwadze? Zgodzisz się ze mną, że uwaga w marketingu jest ważna. Marki, które zwracają uwagę, mają przewagę. Klienci je zauważają.

Jednak uwaga klientów jest ograniczona. Dlatego trudno ją zwrócić. Marki konkurują o uwagę z powiadomieniami, wiadomościami i innymi markami. Dlatego anomalie w reklamie tak dobrze się sprawdzają. Snickers stworzył całą kampanię na podstawie anomalii.

Chcesz aby klienci Cię zauważyli?
Anomalia w reklamie

Porozmawiajmy o uwadze

Dlaczego właśnie dziś o tym opowiadam? W eter właśnie poleciał nowy odcinek podcastu Marketing z głową. W odcinku opowiadam o technikach zwracania uwagi.

Posłuchaj lub obejrzyj. Dowiesz się, co łączy muzyczne hity, dlaczego Steve Jobs wystąpił na scenie z kopertą i jak to wszystko pomoże Ci robić lepszy marketing.

Chcesz aby klienci Cię zauważyli?
Puszczaj, to coś dla mnie
Udostępnij Udostępnij
Tweet Tweet
Wyślij Wyślij
<<Imię>> podziel się wiedzą. Udostępnij odcinek dalej.

P.S. Historia o pracy na etacie jest prawdziwa. Pozwól jednak, że dokończę ją innym razem.



Na dziś to wszystko.
Przybijam Ci piątkę i do następnego.
Łukasz Hodorowicz
Piszę do Ciebie, z dwóch powodów.
Po pierwsze, wiem, że chcesz robić lepszy marketing.
Po drugie, zdarzyło Ci się wpaść na stronę lukaszhodorowicz.pl i dopisać do newslettera Marketing z głową. 

 
Możesz wypisać się w każdej chwili ale będę za Tobą tęsknił. 

Twoje dane są u mnie bezpiecznie. Strzeże ich:
StudioGO Reklama i Marketing
ul. Kartuska 23a
83-340 Sierakowice

 
Podaj dalej