<<Imię>> czy opowiadałem Ci, jak się tu znalazłem? To znaczy, jak zacząłem pisać bloga, nagrywać podcast i pomagać innym firmom robić lepszy marketing. Wszystko zaczęło się ponad dziesięć lat temu. Od cudownej pracy na etacie. Pracy którą kochałem. Pracy w której zarabiałem 7500 zł miesięcznie. Pracy, którą rzuciłem… Domyślam się, że ten krótki wstęp zwrócił Twoją uwagę. To dlatego, że pojawiła się w nim anomalia. Anomalia, czyli nieprawidłowość. Cudowna praca na etacie, którą rzuciłem. Anomalie zwracają uwagę. Dlaczego rozmawiamy o uwadze? Zgodzisz się ze mną, że uwaga w marketingu jest ważna. Marki, które zwracają uwagę, mają przewagę. Klienci je zauważają. Jednak uwaga klientów jest ograniczona. Dlatego trudno ją zwrócić. Marki konkurują o uwagę z powiadomieniami, wiadomościami i innymi markami. Dlatego anomalie w reklamie tak dobrze się sprawdzają. Snickers stworzył całą kampanię na podstawie anomalii. |