Tyle o (pre)historii. Porozmawiajmy o tym, co dziś u Ciebie słychać. Za oknem słońce. Lato w powietrzu. Wakacje na horyzoncie. Klienci w rozjazdach. Coraz częściej zdarzy Ci się usłyszeć: „Nie stać nas na to”, „zastanowimy się”, „nie potrzebujemy tego”. Ale klient z oporami przed zakupem, to nie syndrom sezonu ogórkowego. Klienta z obiekcjami możesz spotkać zawsze i w każdej branży. <<Imię>> założę się, że sam pamiętasz kilka sytuacji, w których klient miał opór przed zakupem Twojego produktu lub usługi. Pamiętasz, jakie to uczucie trafić na obiekcje? Nic przyjemnego prawda? Tak nie musi być. Jednak musisz zrozumieć, że obiekcja to nic złego. To sygnał, który mówi, że klient jest już niemal zdecydowany. Jednak potrzebuje delikatnego pchnięcia w kierunku właściwej decyzji – zakupu Twojego produktu lub usługi. Jak pomóc klientowi z obiekcjami podjąć właściwą decyzję? |