L" prefix="og: https://ogp.me/ns#"> Chcesz lepiej radzić sobie z obiekcjami klientów? 🧠 - Łukasz Hodorowicz
pozostały min
Trzymam Cię za rękę. Jesteśmy tu: Strona główna Blog Artykuł
Czas czytania: 3 min
Poziom trudności:

Chcesz lepiej radzić sobie z obiekcjami klientów?

Podaj dalej
<< Test Imię >>, chcesz lepiej radzić sobie z obiekcjami klientów?
Nie widzisz zdjęć? Otwórz wiadomość w przeglądarce
Facebook
Website
YouTube
LinkedIn
Chcesz lepiej radzić sobie z obiekcjami klientów?

<<Imię>> dziś pokaże Ci radzić sobie z obiekcjami klientów, ale najpierw kapsuła czasu.

  • złóż życzenia swojemu księgowemu. Jeśli to Twój przyjaciel to uściskaj go podwójnie. Dziś (jeśli czytasz maila w środę) obchodzimy dzień przyjaciela i księgowego. 
  • 70 Lat temu termometry w miejscowości Lębork wskazywały -3,5°C.
  • Dokładnie 28 lat temu naukowcy przywrócili do życia dinozaury. Przynajmniej na wielkim ekranie. Tego dnia do kin trafił film Jurassic Park

Tyle o (pre)historii. Porozmawiajmy o tym, co dziś u Ciebie słychać.

Za oknem słońce. Lato w powietrzu. Wakacje na horyzoncie. Klienci w rozjazdach. Coraz częściej zdarzy Ci się usłyszeć: „Nie stać nas na to”, „zastanowimy się”, „nie potrzebujemy tego”. Ale klient z oporami przed zakupem, to nie syndrom sezonu ogórkowego.

Klienta z obiekcjami możesz spotkać zawsze i w każdej branży. <<Imię>> założę się, że sam pamiętasz kilka sytuacji, w których klient miał opór przed zakupem Twojego produktu lub usługi. Pamiętasz, jakie to uczucie trafić na obiekcje? Nic przyjemnego prawda? Tak nie musi być.

Jednak musisz zrozumieć, że obiekcja to nic złego. To sygnał, który mówi, że klient jest już niemal zdecydowany. Jednak potrzebuje delikatnego pchnięcia w kierunku właściwej decyzji – zakupu Twojego produktu lub usługi. Jak pomóc klientowi z obiekcjami podjąć właściwą decyzję?

Nowy odcinek podcastu

O tym posłuchasz w nowym odcinku podcastu Marketing z Głową. Dowiesz się jak rozpoznać różne rodzaje obiekcji.

Przestaniesz drżeć na dźwięk słów „za drogo”. A do tego zajmę Ci jedynie trzynaście minut. <<Imię>> posłuchaj. Warto.

Chcesz lepiej radzić sobie z obiekcjami klientów?
Super, to coś dla mnie
Udostępnij Udostępnij
Tweet Tweet
Wyślij Wyślij
Na dziś to wszystko.
Przybijam Ci piątkę i do następnego.
Łukasz Hodorowicz
Piszę do Ciebie, z dwóch powodów.
Po pierwsze, wiem, że chcesz robić lepszy marketing.
Po drugie, zdarzyło Ci się wpaść na stronę lukaszhodorowicz.pl i dopisać do newslettera Marketing z głową. 

 
Możesz wypisać się w każdej chwili ale będę za Tobą tęsknił. 

Twoje dane są u mnie bezpiecznie. Strzeże ich:
StudioGO Reklama i Marketing
ul. Kartuska 23a
83-340 Sierakowice

 
Podaj dalej