L" prefix="og: https://ogp.me/ns#"> Chcesz wiedzieć jak w nieoczywisty sposób zadowolić klientów? 🧠 - Łukasz Hodorowicz
pozostały min
Trzymam Cię za rękę. Jesteśmy tu: Strona główna Blog Artykuł
Czas czytania: 3 min
Poziom trudności:

Chcesz wiedzieć jak w nieoczywisty sposób zadowolić klientów?

Podaj dalej
<< Test Imię >>, chcesz wiedzieć jak w nieoczywisty sposób zadowolić klientów?
Facebook
Website
YouTube
LinkedIn
Instagram
Cześć <<Imię>>, chcesz wiedzieć jak bardziej zadowolić klientów?

Dziś właśnie o tym. Najpierw jednak

Kartka z kalendarza


Jest 20 września 1988 roku. Na olimpiadzie w Seulu Greg Louganis zdobywa złoty medal w skokach do wody. 

Nie byłoby w tym nic nadzwyczajnego, gdyby nie fakt, że 35 minut wcześniej Greg uderzył głową o trampolinę. Lekarze stwierdzili u niego wstrząs mózgu i założyli na ranę pięć szwów. 
 
Można powiedzieć, że Greg nie tylko zachował zimną krew, ale przede wszystkim nie stracił głowy.
Chcesz wiedzieć jak w nieoczywisty sposób zadowolić klientów?
Rada z głową

Słowa to coś więcej niż ciąg liter oddzielonych spacjami. Słowa kształtują rzeczywistość. Na przykład psycholodzy Elizabeth Loftus i John Palmer udowodnili, że słowa wpływają na wspomnienia.

Świadkowie wypadku samochodowego inaczej relacjonowali przebieg zdarzenie w zależności od słów użytych w pytaniu.

Gdy pytanie brzmiało: “Jak szybko jechały samochody, zanim się zderzyły?” świadkowie twierdzili, że prędkość wynosiła około 50 km na godzinę.

Natomiast osoby, które usłyszały pytanie: “Jak szybko jechały samochody, zanim się roztrzaskały?” twierdziły, że samochody mknęły ponad 70 km na godzinę.

Niesamowite (i niepokojące), jak odpowiedni dobór słów wpływa na rzeczywistości

Nowy odcinek podcastu

A skoro przy wywieraniu wpływu jesteśmy. Zgodzisz się ze mną, że to jak bardzo klienci są zadowoleni z Twojego produktu, wpływa na Twój biznes. 

Każdy zadowolony klient, to więcej sprzedanych produktów oraz usług i spora rzesza kolejnych klientów. W rezultacie zasypiasz i budzisz się z uśmiechem jak u nastolatka w pierwszy dzień wakacji. W każdym razie zadowoleni klienci to złoto.

Dlatego w nowym odcinku podcastu Marketing z Głową przyglądam się bliżej temu złotemu tematowi. Z odcinka dowiesz się, jak w nieoczywisty sposób zadowolić klienta. Przy okazji dowiesz się, co wspólnego mają greckie mity z Twoim marketingiem (nie, nie chodzi o puszkę Pandory).


Posłuchaj Jak zadowolić klienta. Czyli o zarządzaniu oczekiwaniami.

Chcesz wiedzieć jak w nieoczywisty sposób zadowolić klientów?
Posłuchaj podcastu
Podobało Ci się? Sądzisz, że innym również się spodoba? Udostępnij odcinek w świat.
Udostępnij Udostępnij
Tweet Tweet
Wyślij Wyślij
Zagadka z głową ❓❓

Mężczyzna pcha swój samochód do hotelu, płaci właścicielowi hotelu i pcha samochód dalej. Co tu się dzieje?

Jeśli znasz odpowiedź lub potrzebujesz wskazówki, śmiało pisz.

Rozwiązanie zagadki z poprzedniego tygodnia

Zegar słoneczny to zegar o najmniejszej liczbie ruchomych części. Który zegar ma najwięcej ruchomych części?

K
lepsydra.
Chcesz wiedzieć jak w nieoczywisty sposób zadowolić klientów?
Na dziś to wszystko.
Przybijam Ci piątkę i do następnego.
Łukasz Hodorowicz
Chcesz wiedzieć jak w nieoczywisty sposób zadowolić klientów?
Piszę do Ciebie, z dwóch powodów.
Po pierwsze, wiem, że chcesz robić lepszy marketing.
Po drugie, zdarzyło Ci się wpaść na stronę lukaszhodorowicz.pl i dopisać do newslettera Marketing z głową. 

 
Możesz wypisać się w każdej chwili ale będę za Tobą tęsknił. 

Twoje dane są u mnie bezpiecznie. Strzeże ich:
StudioGO Reklama i Marketing
ul. Kartuska 23a
83-340 Sierakowice

 
Podaj dalej