L" prefix="og: https://ogp.me/ns#"> Czy jesteś jedną z tych osób? 🧠 - Łukasz Hodorowicz
pozostały min
Trzymam Cię za rękę. Jesteśmy tu: Strona główna Blog Artykuł
Czas czytania: 3 min
Poziom trudności:

Czy jesteś jedną z tych osób?

Podaj dalej
<< Test Imię >>, czy jesteś jedną z tych osób?
Nie widzisz zdjęć? Otwórz wiadomość w przeglądarce
Facebook
Website
YouTube
LinkedIn
Instagram

Cześć <<Imię>>! Dziś nauczę Cię języka, który rozumieją klienci.

Najpierw jednak oddajmy hołd królowi rocka.

16 sierpnia 1977 (44 lata temu) zmarł Elvis Presley. Elvis nagrał ponad 600 piosenek, zagrał w 31 filmach. Poza tym był dalekim krewnym amerykańskiego prezydenta Abrahama Lincolna i Jimmy’ego Cartera. Mało kto wie, że Elvis w jednej czwartej był… Indianinem. Podobno babcia nauczyła go języka rdzennych amerykanów.

Czy jesteś jedną z tych osób?
Skoro przy języku jesteśmy…

Nowy odcinek podcastu. Dwa języki reklamy.
 

<<Imię>>, czy masz czasem wrażenie, że klienci Cię nie rozumieją? Szczególnie kiedy próbujesz sprzedać swój produkt lub usługę. Wiesz, co mam na myśli?

Opowiadasz o zaletach usługi, zachwalasz parametry produktu, rozpływasz się nad każdym detalem. Klient słucha, ale myślami jest gdzie indziej. Ostatecznie wzrusza ramionami i… kupuje u konkurencji. Masz wrażenie, że kompletnie nie zrozumiał o czym mówisz.

Jeśli zamiast opowiadać, piszesz o produkcie w mediach społecznościowych, na stronie www, w ofertach, to możliwe, że masz podobne odczucia. Dwoisz się i troisz, żeby przekonać klienta do zakupu, ale zdaje Ci się, że klienci nie rozumieją o czym piszesz.

Masz rację. Nie rozumieją. My – przedsiębiorcy – i klienci mówimy różnymi językami. Na szczęście języka klientów można się nauczyć. Co ciekawe, niektórzy przedsiębiorcy rodzą się z tą umiejętnością. <<Imię>>, czy jesteś jedną z takich osób? Tego dowiesz się z nowego odcinka podcastu Marketing z Głową.

Posłuchaj: Dwa języki reklamy. Dlaczego klienci nie rozumieją, co do nich mówisz?

Jeśli jednak okaże się, że nie umiesz mówić w języku klienta, to nic straconego. W tym odcinku nauczysz się tego.

Czy jesteś jedną z tych osób?

<<Imię>>, dziś mam do Ciebie prośbę. Pomyśl o dwóch osobach, którym ten odcinek podcastu mógłby się przydać. Innymi słowy, kto z Twoich znajomych chciałby lepiej przekonywać do zakupów. Masz? Super. A teraz, jeśli chcesz pomóc tym osobom, prześlij im tego maila. 

 

Udostępnij Udostępnij
Tweet Tweet
Wyślij Wyślij
Założę się, że będą Ci wdzięczni. Prawie tak bardzo, jak ja.
Czy jesteś jedną z tych osób?
Na dziś to wszystko.
Przybijam Ci piątkę i do następnego.
Łukasz Hodorowicz
Czy jesteś jedną z tych osób?
Piszę do Ciebie, z dwóch powodów.
Po pierwsze, wiem, że chcesz robić lepszy marketing.
Po drugie, zdarzyło Ci się wpaść na stronę lukaszhodorowicz.pl i dopisać do newslettera Marketing z głową. 

 
Możesz wypisać się w każdej chwili ale będę za Tobą tęsknił. 

Twoje dane są u mnie bezpiecznie. Strzeże ich:
StudioGO Reklama i Marketing
ul. Kartuska 23a
83-340 Sierakowice

 
Podaj dalej