pozostały min
Trzymam Cię za rękę. Jesteśmy tu: Strona główna Blog Artykuł
Czas czytania: 6 min
Poziom trudności:

To liczy się bardziej niż firmowe logo

Ten tekst pochodzi z newslettera Marketing z Głową.

Chcesz otrzymywać podobne wiadomości bezpośrednio na swój adres e-mail?
Wystarczy, że klikniesz tu i dołączysz do newslettera. 

🧠 to liczy się bardziej niż logo << Test Imię >>
Dzisiejszego maila przeczytasz w 6 minut i 9 sekund

Cześć <<Imię>>,

Tydzień temu spytałem subskrybentów newslettera o największy problem związany z regularnym publikowaniem treści w social mediach.

Okazało się, że na drodze stoją dwie przeszkody: brak czasu i brak pomysłów.

Zgodnie z obietnicą postanowiłem pomóc.

Stworzyłem metodę generowania contentu – 3P – która opiera się na (uwaga, zaskoczenie) trzech filarach.
  • Pomysł
    Czyli sprawdzone metody generowania treści, które zmienią przypadkowych konsumentów w płacących klientów.
     
  • Planowanie
    Czyli od strategii do praktyki. Publikuj regularnie, nawet jeśli masz mało czasu.
     
  • Publikowanie
    Czyli szablony, scenariusze i triki mające na celu przykucie uwagi odbiorców. Idziemy po viral!
Plan jest prosty: pomóc Ci wygenerować pomysły na rolki, posty, filmy itd. bez względu na branżę, w jakiej działasz. 

Poza tym pokażę Ci, jak publikować regularnie, kiedy brakuje czasu. Oprócz tego podpowiem, jak pisać i układać scenariusze filmów, żeby zaciekawić klientów.

Co jednak najważniejsze, treści, które powstaną dzięki metodzie 3P, nie będą przypadkowe. Pomogą przeprowadzić konsumenta przez marketingowy lejek i przekonać do współpracy.

Reasumując: w ekspresowym czasie poznasz kilka metod generowania treści, szablony postów i scenariusze rolek oraz nauczysz się planować publikację, żeby oszczędzać czas.

Jaki będzie format szkolenia?

Metodę 3P opakuję w krótki kurs online (celuję w maksymalnie 2,5 godziny). Start planuję w czerwcu.

W dniu premiery szkolenie będzie kosztowało 99 zł.

Ale dla Ciebie, <<Imię>>, mam inną propozycję.

Jeśli mi zaufasz i już dziś zdecydujesz się dołączyć, zapłacisz tylko 57 zł. 

Promocja to ukłon w Twoją stronę za zaufanie (i brak kosztów po stronie marketingu 😉).

⏰ Ta cena ważna jest do końca maja i nigdy już nie będzie tak niska.

Jeśli brzmi to dla Ciebie interesująco, kliknij tu lub guzik poniżej. Mam nadzieję, że widzimy się na szkoleniu.
 
Wchodzę w to

<<Imię>>, jeśli publikowanie contentu to nie twoja bajka, po prostu kliknij tu. Przestanę wysyłać Ci wiadomości na ten temat. 

A teraz do newslettera.
*|FNAME*|, mam nadzieję, że w weekend udało Ci się wypocząć. Ja wybrałem się do greckiej restauracji. Wypad absolutnie udany. Dania były wyśmienite, a lokal schludny i czysty.

Widać, że bóg czystości sprzyja temu miejscu.

Przy okazji: czy wiesz, jak nazywa się grecki bóg porządków i czystości?

Domestos, <<Imię>>, Domestos 😂.


Pożartowaliśmy, a teraz do roboty. Zobacz, z czym dziś do Ciebie przychodzę.

  • Jak ułożyć nagłówek na stronę WWW, żeby zaciekawić klienta?
  • Dlaczego konsumenci podejmują przewidywalne decyzje i jak to wykorzystać?
  • Dlaczego firmowe logo jest Ci niepotrzebne i czego potrzebujesz w zamian?
  • Przydatne narzędzie dla twórców tiktoków, rolek i szortów.
Zanim jednak zaczniemy, rozważ przejście na wyższy poziom marketingowej wiedzy.

💎 Marketing Navigator

Marketing Navigator to newsletter dla wymagających.

Ten, który właśnie czytasz, jest jak krótka notatka z lekcji – dowiesz się, co było na zajęciach, ale szczegóły musisz sprawdzić sam.

Jedno wydanie newslettera Marketing Navigator to dokładne streszczenie całych zajęć. Z miesiąca. Wystarczy, że przeczytasz je raz i natychmiast możesz podejść do egzaminu.

Zaliczenie gwarantowane.

 

Co znajdziesz w dzisiejszym wydaniu?

📘 Pięć kroków do darmowego źródła klientów.

🧠 Klientologia: sześć sposobów na rozpalenie pragnienia zakupu.

🍽️ Umysłowa uczta: jak przestać się bać i zacząć działać?

🛠️ Jedna aplikacja, która zastąpi wiele narzędzi graficznych.

🩳 Shorty: jak unikać błędów, zanim się pojawią?

📗 Książka, która nauczy Cię kreatywnego rozwiązywania problemów.


<<Imię>>, jako że bardzo Cię lubię, masz rabat.
-20% od ceny regularnej.

Wystarczy, że w koszyku wpiszesz kod 🎫 „mzg”
 
Zapisz mnie

📅 Kartka z kalendarza

 

22 maja 1980 r. narodził się Pac-Man. Kultowa gra komputerowa, której bohater zbiera punkty w labiryncie nawiedzanym przez duchy.

Pierwotnie gra miała nazywać się Puckman. Jednak producent obawiał się, że gracze skojarzą nazwę z angielskim słowem zaczynającym się od litery F 🙂.

🎯 Formuła skutecznych nagłówków na stronie WWW


Trzy sekundy. Tyle czasu masz, żeby zainteresować potencjalnego klienta swoją ofertą na stronie WWW.

To oznacza, że nawet jeśli sprzedajesz kapitalny produkt, nic nie wskórasz, o ile nie uda Ci się zatrzymać ludzi na swojej stronie.

Dlatego nagłówek odgrywa kluczową rolę. Słaby sprawi, że ludzie natychmiast opuszczą stronę. Mocny zachęci ich do zapoznania się z ofertą.

Żeby wzmocnić swój nagłówek, zadbaj o trzy elementy.


Tytuł

Tytuł to obietnica wartości. Konkretna rzecz, którą klienci dostaną, gdy u Ciebie kupią.

Problem polega na tym, że większość tytułów mówi o tym, czym przedsiębiorca się zajmuje. Na przykład: „Usługi księgowe dla małych firm”.

Sztuka polega na tym, żeby w tytule pokazać klientom zmianę, której mogą się spodziewać. Na przykład: „Obetnij koszty prowadzenia firmy o 10%”.


✔ Podtytuł

Podtytuł rozwija obietnicę wartości. Tłumaczy, czym się zajmujesz, komu pomagasz i jak chcesz wywiązać się z obietnicy.

Na przykład: „Prowadzimy księgowość dla małych firm i znajdujemy sposoby na obniżenie wysokich podatków”.

Podtytuł musi być prosty i zrozumiały. To nie konkurs kreatywności. Nie komplikuj.


✔ Wezwanie do akcji

Czyli co chcesz, żeby ludzie teraz zrobili? Dobre wezwanie do akcji ekscytuje i ułatwia kolejny krok.

Zamiast: „Dowiedz się więcej” napisz: „Zacznij oszczędzać”.
Zamiast: „Kup teraz” – „Skorzystaj z promocji i kup teraz!”.
Zamiast: „Przeczytaj więcej” lepiej: „Stań się mądrzejszy”.


✔  O czym jeszcze warto pamiętać?

Pisz tak, jak mówisz. Unikaj nadmuchanych słów i skomplikowanych określeń.
Na przykład zamiast: „Usprawniamy procesy rekrutacji” napisz: „Pomagamy zdobyć pracowników”.

Eliminuj niepewność i redukuj obiekcje. Na przykład: „Kup teraz i skorzystaj z 30-dniowej gwarancji”.

Przyjrzyj się swojej stronie WWW i zastanów się, jak przepisać nagłówek, żeby pasował do tej formuły.

<<Imię>>, jak bardzo przydała Ci się ta rada?

✍️ Cytat na dziś


„Upadek nie jest porażką. Niepowodzenie przychodzi, gdy zostajesz tam, gdzie upadłeś”

Sokrates

🧾 Popołudnie z głową


Zastanawiasz się jak szybko ułożyć chwytliwy nagłówek? 

Ten artykuł Ci pomoże. (⏰ 9 minut i 25 sekund)

🔊 Nowy odcinek podcastu Marketing z głową

Czym tak naprawdę jest firmowe logo i jaką rolę odgrywa w marketingu? Czy jest tak ważne, jak wszyscy uważają? A może drogie logo jest Ci niepotrzebne i można je zastąpić?

Odpowiedzi na te pytania znajdziesz w nowym odcinku podcastu.

👀 Zobacz na blogu: Jeśli nie firmowe logo, to co?
🔈 Posłuchaj na Spotify (jeśli uznasz, że zasłużyłem, będę wdzięczny za 5 gwiazdek).
🎥 Obejrzyj na YouTubie (subskrybujesz? Nie? Zacznij).

🛠️ Przydatne narzędzie, które powinno być zakazane


bigroom.tv

Zamieniaj poziome filmy w pionowe 10 razy szybciej. To narzędzie przyda Ci się, jeśli publikujesz rolki, tiktoki lub szorty. Po prostu wgraj wideo, wybierz kadr i odpręż się. Strona zajmie się całą pracą.

🧠 Łamimóżdżka

Jakie pytanie możesz zadawać przez cały dzień i za każdym razem otrzymywać inną odpowiedź?

Rozwiązanie łamimóżdżki z poprzedniego tygodnia

Na jakie pytanie zawsze skłamiesz, odpowiadając: TAK?
Prawidłowa odpowiedź: „Śpisz?” albo „Zawsze kłamiesz?”.

Tym razem łamimóżdżkę rozwiązali: Andrzej, Szymon, Paul, Piotr, Wioletta, Anna, Kasia, Sylwia, Tomasz, Jolanta, Michał, Marian. 

Brawo!

🏆 Poleć newsletter znajomym. 


Oni będą Ci wdzięczni, a Ty za polecenie odblokujesz ekskluzywne nagrody.

Jak dotąd udało Ci się zaprosić <<total_refs_CbISdnlkWCMdta>> osób. 
Aby zaprosić więcej i odblokować nagrody, kliknij tu, skopiuj link i wyślij go znajomym. 

🧠 Doceniasz pracę, którą wkładam w newsletter?


Wspomnij o nim w mediach społecznościowych lub napisz mi coś miłego.

To zajmie Ci pięć sekund. Przygotowanie tego newslettera zajęło mi pięć godzin.

A przy okazji daj znać, z jakim marketingowym problemem borykasz się w tym tygodniu.
Dzięki temu będę wiedział jakie rady dla Ciebie przygotować. 

Możesz po prostu wysłać mi wiadomość lub napisać anonimowo tu. 

Spróbuję Ci pomóc.
Facebook
Website
YouTube
LinkedIn
Instagram

Na dziś to wszystko.
Przybijam Ci piątkę i do następnego.
Łukasz Hodorowicz
Piszę do Ciebie, z dwóch powodów.
Po pierwsze, wiem, że chcesz robić lepszy marketing.
Po drugie, zdarzyło Ci się wpaść na stronę lukaszhodorowicz.pl i dopisać do newslettera Marketing z głową. 

 
Możesz wypisać się w każdej chwili ale będę za Tobą tęsknił. 

Twoje dane są u mnie bezpiecznie. Strzeże ich:
StudioGO Reklama i Marketing
ul. Kartuska 23a
83-340 Sierakowice

 
Podobało Ci się? Mam więcej.
Sprawdź też inne artykuły..
Łukasz Hodorowicz - Blog | Podcast | Newsletter o marketingu

Pomagam firmom osiągnąć sukces, tworząc skuteczny marketing. Jestem tu, bo wierzę, że każda firma może stać się wielka. Musi tylko nauczyć się, jak robić marketing, który działa. I uważam, że świat był smutny, zanim pojawił się serial PRZYJACIELE.

Copyright ©2023 - Łukasz Hodorowicz - Blog | Podcast | Newsletter o marketingu

odkryj klientologię

Zacznij zmieniać przypadkowych konsumentów w płacących klientów

Skoncentrowana porcja wiedzy na temat marketingu i psychologi konsumenta w każdy podziałek w Twojej skrzynce. 

Zastanawiasz się, czy warto dołączyć?
Sprawdź przykładowy newsletter.