pozostały min
Trzymam Cię za rękę. Jesteśmy tu: Strona główna Blog Artykuł
kategoria: Marketing Podcast
Czas czytania: < 1 min
Poziom trudności:

Jak napisać przekonującą ofertę handlową

Podaj dalej

Wysyłasz setki ofert, ale większość zostaje bez odpowiedzi? Wiem, jak to naprawić. Potrzebujesz schematu przekonującej oferty sprzedażowej.

Znajdziesz go w tym odcinku podcastu Marketing z głową. Posłuchaj, z czego powinna składać się dobra oferta, o czym pisać najpierw, a o czym na końcu, jak pisać, aby klienci chcieli kupować.

Badania

  1. van Baaren, Rick B., et al. “Mimicry and Prosocial Behavior.” Psychological Science, vol. 15, no. 1, 2004, pp. 71–74. JSTOR, http://www.jstor.org/stable/40063828. Accessed 7 Jun. 2022.
  2. Aronson, Elliot & Willerman, Ben & Floyd, Joanne. (2014). The effect of a pratfall on increasing personal attractiveness. Psychonomic Science. 4. 227-228. 10.3758/BF03342263.
  3. Oppenheimer, Daniel. (2006). Consequences of erudite vernacular utilized irrespective of necessity: Problems with using long words needlessly. Applied Cognitive Psychology. 20. 139 – 156. 10.1002/acp.1178.
  4. Redelmeier, D. A., & Kahneman, D. (1996). Patients’ memories of painful medical treatments: Real-time and retrospective evaluations of two minimally invasive procedures. Pain, 66(1), 3–8. https://doi.org/10.1016/0304-3959(96)02994-6

Pozostałe

Kompilacja ‘One More Thing…” Steve Jobs’a
Klątwa wiedzy

Podaj dalej
0 0 votes
Article Rating
Subscribe
Powiadom o
guest
0 komentarzy
najnowszy
najstarszy
Inline Feedbacks
View all comments

Co powiesz na darmowego
e-booka?

Archimedes powiedział „Dajcie mi punkt oparcia, a poruszę Ziemię”. Filozof miał na myśli dźwignię. Czyli mechanizm, który pozwala zamienić mały wysiłek w ogromne efekty. 

W ebooku zebrałem 10 pomysłów na marketingowe dźwignie.
Chcesz je poznać? Zapisz się.