L" prefix="og: https://ogp.me/ns#"> Jak pisać LEPSZE teksty, gdy nie masz talentu 🧠 - Łukasz Hodorowicz
pozostały min
Trzymam Cię za rękę. Jesteśmy tu: Strona główna Blog Artykuł
Czas czytania: 3 min
Poziom trudności:

Jak pisać LEPSZE teksty, gdy nie masz talentu

Podaj dalej
Jak pisać LEPSZE🔥 teksty, gdy nie masz talentu
Nie widzisz zdjęć? Otwórz wiadomość w przeglądarce
Facebook
Website
YouTube
LinkedIn
Jak pisać LEPSZE teksty, gdy nie masz talentu

Cześć <<Imię>>, zastanawiasz się, jak pisać lepsze opisy produktów i usług?

Wiem, jak Ci pomóc. Ale najpierw kartka z kalendarza.

Dokładnie 24 lata temu Mike Tyson skrzyżował rękawice z Evanderem Holyfieldem. W trzeciej rundzie Tyson odgryzł Evanderowi Holyfieldowi kawałek ucha ! Podobno Holyfield do dziś wpada w szał, gdy ktoś pyta co go gryzie. 🙂
 

Żarty na bok przejdźmy do rzeczy poważnych.


<<Imię>>, jak idzie Ci układanie opisów? Siadasz do komputera, kładziesz dłonie na klawiaturze, a spod Twoich palców wypływają opisy, które sprzedają? Czy raczej Twoje opisy rodzą się w bólu i pocie? Każde zdanie edytujesz co najmniej kilka razy i zastanawiasz się nad każdym słowem? A do tego Twoje teksty, mówiąc delikatnie, nie urywają. Jednym słowem nie sprzedają (dobra dwa słowa)?

Tak myślałem. To dlatego, że nie masz talentu copywritera. Głowa do góry, <<Imię>>. Ja też nie mam. Nikt nie ma. Copywriting to nie talent. To umiejętność, której można się nauczyć. Od czego więc zacząć?

Zacznij od pytania.

Układanie opisów jest jak gotowanie. Zanim zaczniesz gotować, musisz zdecydować, co chcesz zjeść. Zanim zaczniesz pisać, zastanów się, co chcesz osiągnąć? Dobry opis produktu pełni jakąś funkcję. Kiedy masz pomysł na danie, możesz wybrać odpowiednie składniki. Gdy wiesz, po co piszesz, możesz wybrać odpowiednie narzędzia.

Załóżmy, że chcesz, aby klient jeszcze bardziej uwierzył, że warto kupić Twój produkt. Narzędzie, które pomoże Ci uwiarygodnić opis, to powtórzenie. Bierzesz ważny fragment opisu i powtarzasz go trzy razy. Na przykład:

Powinieneś mieć własne cztery kółka, bo samochód to wygoda!
Powinieneś mieć własne cztery kółka, bo samochód to wolność!
Powinieneś mieć własne cztery kółka, bo samochód to wybór oczywisty!

Powtórzenia to prosta, ale skuteczna technika. Pewien człowiek przekonał 250 000 osób do zmiany zdania dzięki powtórzeniom.

 

Nowy odcinek podcastu

<<Imię>> to nie przypadek, że pisze do Ciebie właśnie na ten temat. Dziś w eter poleciał nowy odcinek podcastu Marketing z Głową. Opowiadam w nich o pięciu narzędziach, które pomogą Ci stać się lepszym copywriterem.

Dzięki temu zaczniesz układać lepsze opisy produktów i usług. Czyli zaczniesz lepiej przekonywać do zakupów. A przy okazji dowiesz się, kim był człowiek, o którym wspomniałem wcześniej. Wystarczy, że klikniesz tu.

Jak pisać LEPSZE teksty, gdy nie masz talentu
Udostępnij Udostępnij
Tweet Tweet
Wyślij Wyślij

Jak przekonywać do zakupów (nie tylko) w social mediach 

<<Imię>>, w zeszłym tygodniu wspominałem, że podczas Social Media Festiwal opowiem o perswazji w mediach społecznościowych. Jeśli zdarzyło Ci się przegapić wystąpienie, kliknij tu i zobacz nagranie.

Jak pisać LEPSZE teksty, gdy nie masz talentu
Na dziś to wszystko.
Przybijam Ci piątkę i do następnego.
Łukasz Hodorowicz
Piszę do Ciebie, z dwóch powodów.
Po pierwsze, wiem, że chcesz robić lepszy marketing.
Po drugie, zdarzyło Ci się wpaść na stronę lukaszhodorowicz.pl i dopisać do newslettera Marketing z głową. 

 
Możesz wypisać się w każdej chwili ale będę za Tobą tęsknił. 

Twoje dane są u mnie bezpiecznie. Strzeże ich:
StudioGO Reklama i Marketing
ul. Kartuska 23a
83-340 Sierakowice

 
Podaj dalej