L" prefix="og: https://ogp.me/ns#"> Jak Ty zwracasz uwagę swoich klientów 🧠 - Łukasz Hodorowicz
pozostały min
Trzymam Cię za rękę. Jesteśmy tu: Strona główna Blog Artykuł
Czas czytania: 3 min
Poziom trudności:

Jak Ty zwracasz uwagę swoich klientów

Podaj dalej
<< Test Imię >>, jak Ty zwracasz uwagę swoich klientów
Nie widzisz zdjęć? Otwórz wiadomość w przeglądarce
Facebook
Website
YouTube
LinkedIn
Jak Ty zwracasz uwagę swoich klientów

Cześć <<Imię>>.
Chcesz nauczyć się pisać nagłówki, które przyciągają uwagę klientów?


To kapitalnie się składa, bo dowiesz się tego z nowego odcinka podcastu Marketing z głową. Wiem, wiem. O nagłówkach napisano już tomy książek. Dlatego w podcaście przyglądam się nagłówkom przez pryzmat psychologii i nauki. Dlaczego?

Ponieważ dobry nagłówek jest na wagę złota. Działa na klienta jak przynęta. Ale o tym na pewno już wiesz. Jednak być może nie wiesz, że dobry nagłówek opiera się na mechanizmach psychologicznych. Tych samych, które nie pozwalają oderwać się od ulubionego serialu na Netflixie i nie sprawiają, że kelnerzy nie muszą zapisywać zamówień, żeby je zapamiętać.
 

Jak Ty zwracasz uwagę swoich klientów
Posłuchaj o skutecznych nagłówkach

To za mało, przekonaj mnie bardziej…

Bardzo proszę. Dobrze napisany nagłówek, może być ważniejszy od samego tekstu. Nie wierzysz? Udowadniam to w podcaście. Jasne nawet najlepszy nagłówek nie uratuje słabego tekstu. Jednak nawet najlepszy post zniknie w gąszczu reklam bez dobrego nagłówka.


Jeśli jeszcze Cię nie przekonałem, że warto posłuchać tego odcinka, to dodam, że istnieją szablony dobrych nagłówków. Zgadza się. Nagłówki pisze się na podstawie schematów. Innymi słowy, nie musisz być copywriterem, aby tworzyć dobre nagłówki. W podcaście zdradzę Ci 5 schematów skutecznych nagłówków.
 

Jak Ty zwracasz uwagę swoich klientów
Przekonałeś mnie, puszczaj odcinek

Mam tylko jedną prośbę. Udostępnij odcinek dalej. Na pewno znasz kogoś, komu ta wiedza również się przyda.

Udostępnij Udostępnij
Tweet Tweet
Wyślij Wyślij
E tam, wolę oglądać 

<<Imię>>, zamiast słuchać wolisz oglądać? Świetnie się składa. Pomyślałem o Tobie i tym razem nagrałem również wideo. Wrzuciłem je na mój kanał na YouTube (przy okazji: subskrybujesz?).
 
Wolę oglądać
Czy to wszystko na dziś?

Ależ skąd. Za kilka tygodni zaproszę Cię na kurs budowania marki w Internecie. A już dziś mały przedsmak tego, czego się nauczysz. Wideo jest prywatne, więc nie znajdziesz go na YouTube. Pokazuje je Tobie, bo czytasz newsletter (dzięki, <<Imię>>).
Jak Ty zwracasz uwagę swoich klientów
Pokaż to ekskluzywne wideo


Na dziś to wszystko.
Trzymaj się zdrowo i do napisania.
Łukasz Hodorowicz
Piszę do Ciebie, z dwóch powodów.
Po pierwsze, wiem, że chcesz robić lepszy marketing.
Po drugie, zdarzyło Ci się wpaść na stronę lukaszhodorowicz.pl i dopisać do newslettera Marketing z głową. 

 
Możesz wypisać się w każdej chwili ale będę za Tobą tęsknił. 

Twoje dane są u mnie bezpiecznie. Strzeże ich:
StudioGO Reklama i Marketing
ul. Kartuska 23a
83-340 Sierakowice

 
Podaj dalej