pozostały min
Trzymam Cię za rękę. Jesteśmy tu: Strona główna Blog Artykuł
kategoria: Podcast
Czas czytania: < 1 min
Poziom trudności:

Jak w Nowym Roku popełniać mniej błędów.


Podobało Ci się? Chcesz wiedzieć kiedy pojawi się nowy odcinek? Subskrybuj!

Wszyscy popełniamy błędy. Jeśli ktoś twierdzi inaczej, to kłamie albo nie widzi różnicy między majonezem a masłem (kolega opowiadał).

W każdym razie błędy mają to do siebie, że występują w parze z konsekwencjami. Pal licho, jeśli zapomnisz, że tym razem w robocie nie przebieracie się na Halloween. 8 godzin wstydu, ale przynajmniej jesteś najlepiej ubranym zombie w biurze.

Gorzej, jeśli konsekwencje błędu ciągną się za Tobą dłużej niż kredyt hipoteczny. Gdybyś wiedział jak takich błędów unikać, to byłbyś najszczęśliwszym człowiekiem w Nowym Roku. Mam rację?

Tak się składa, że w nowym odcinku podcastu Marketing z Głową
opowiadam jak unikać błędów. Wiem – niesamowity zbieg okoliczności.

Badania

  1. Morewedge, C. K., Huh, Y. E., & Vosgerau, J. (2010). Thought for food: Imagined consumption reduces actual consumption. Science, 330(6010), 1530-1533.
  2. Gabriele Oettingen & Thomas A. Wadden. (1991). Expectation, fantasy, and weight loss: Is the impact of positive thinking always positive?
    Cognitive Therapy and Research volume 15, pages 167–175

Pozostałe

Michael Phelps – Zwycięstwo w Pekinie 2008
Analiza premortem

Bądźmy w kontakcie

FB: https://l.lukaszhodorowicz.pl/facebook
IG: https://l.lukaszhodorowicz.pl/instagram
YT: https://l.lukaszhodorowicz.pl/youtube
LI: https://l.lukaszhodorowicz.pl/linkedin

Podobało Ci się? Mam więcej.
Sprawdź też inne artykuły..
Łukasz Hodorowicz - Blog | Podcast | Newsletter o marketingu

Pomagam firmom osiągnąć sukces, tworząc skuteczny marketing. Jestem tu, bo wierzę, że każda firma może stać się wielka. Musi tylko nauczyć się, jak robić marketing, który działa. I uważam, że świat był smutny, zanim pojawił się serial PRZYJACIELE.

Potrzebujesz marketingowego wsparcia?

Porozmawiajmy. Bez zobowiązań.
Powiem Ci co mogę zrobić dla Ciebie i Twojej firmy.