Jak w Nowym Roku popełniać mniej błędów.
Podaj dalej
Podobało Ci się? Chcesz wiedzieć kiedy pojawi się nowy odcinek? Subskrybuj!
Wszyscy popełniamy błędy. Jeśli ktoś twierdzi inaczej, to kłamie albo nie widzi różnicy między majonezem a masłem (kolega opowiadał).
W każdym razie błędy mają to do siebie, że występują w parze z konsekwencjami. Pal licho, jeśli zapomnisz, że tym razem w robocie nie przebieracie się na Halloween. 8 godzin wstydu, ale przynajmniej jesteś najlepiej ubranym zombie w biurze.
Gorzej, jeśli konsekwencje błędu ciągną się za Tobą dłużej niż kredyt hipoteczny. Gdybyś wiedział jak takich błędów unikać, to byłbyś najszczęśliwszym człowiekiem w Nowym Roku. Mam rację?
Tak się składa, że w nowym odcinku podcastu Marketing z Głową
opowiadam jak unikać błędów. Wiem – niesamowity zbieg okoliczności.
Badania
- Morewedge, C. K., Huh, Y. E., & Vosgerau, J. (2010). Thought for food: Imagined consumption reduces actual consumption. Science, 330(6010), 1530-1533.
- Gabriele Oettingen & Thomas A. Wadden. (1991). Expectation, fantasy, and weight loss: Is the impact of positive thinking always positive?
Cognitive Therapy and Research volume 15, pages 167–175
Pozostałe
Michael Phelps – Zwycięstwo w Pekinie 2008
Analiza premortem
Bądźmy w kontakcie
FB: https://l.lukaszhodorowicz.pl/facebook
IG: https://l.lukaszhodorowicz.pl/instagram
YT: https://l.lukaszhodorowicz.pl/youtube
LI: https://l.lukaszhodorowicz.pl/linkedin