Jak zdobyć klientów – metoda 7 poziomów gry - Łukasz Hodorowicz
pozostały min
Trzymam Cię za rękę. Jesteśmy tu: Strona główna Blog Artykuł
kategoria: Marketing Podcast
Czas czytania: 2 min
Poziom trudności:

Jak zdobyć klientów – metoda 7 poziomów gry

Podaj dalej

Zastanawiasz się jak zdobyć klientów? Szukasz sposobu na marketing, który zajmuję nie więcej niż 30 minut dziennie? Poznaj metodę “7 poziomów gry”. To podejście do marketingu zmieni Twój sposób myślenia o zdobywaniu klientów.

Metoda zmienia marketing w grę, która składa się z 7 poziomów. Każdy poziom przybliża Cię do klientów. Aby ukończyć i regularnie przyciągnąć nowych klientów, musisz ukończyć poniższe poziomy. 

Poziom 1 – Twoja misja

Pierwszy poziom to podstawa Twojej misji marketingowej. Zadaj sobie pytanie, jaki problem rozwiązujesz dla swojego klienta? Nie chodzi tu o to, co oferujesz, ale o to, jakie wyzwanie pomagasz przezwyciężyć.

Poziom 2 – Kuźnia rozwiązań

Kiedy już wiesz, jaki problem rozwiązujesz, czas pokazać, jak to robisz. Twoje rozwiązanie powinno być jasne i oczywiste dla kogoś, kto po raz pierwszy styka się z Twoją ofertą.

Poziom 3 – Wybór klasy postaci

Na tym etapie określasz, do kogo naprawdę kierujesz swoją ofertę. Nie ograniczaj się tylko do demografii. Pomyśl o aspiracjach Twoich klientów – kim chcą się stać dzięki Twojej ofercie?

Poziom 4 – Level up: Zbroimy się

Tu zmierzysz się z przeciwnikami – obiekcjami Twoich klientów. Podziel je na kategorie: błędne przekonania, przykre doświadczenia, rzeczy, o których klient nie wie. I przygotuj się do walki.

 Poziom 5 – Walka z Bossem: Obiekcje

Wykorzystaj historie prawdziwych klientów, którzy już skorzystali z Twojej oferty. Pokaż, jak zmieniło się ich życie i jak pokonali wcześniejsze obiekcje.

Poziom 6 – Shield Activation: Gwarancja Ochrony

Stwórz solidną gwarancję, która rozwieje wszelkie wątpliwości i pokaże, że korzystanie z Twojej oferty jest bez ryzyka.

Poziom 7 – Power-Ups: Wyjątkowe Wzmocnienia

Na koniec musisz przekonać, dlaczego to właśnie Twoja oferta jest tym, czego klient potrzebuje. Co Cię wyróżnia na tle konkurencji? Znajdź to i wykorzystaj.

To wszystko brzmi jak dużo pracy, ale pamiętaj – jesteś w tym nie sam. Jeśli chcesz, abym pomógł Ci przejść przez wszystkie poziomy, dołącz do mojego warsztatu „7 poziomów marketingu”

Razem z innymi przedsiębiorcami i marketerami możemy pokonać tę grę i regularnie zdobywać nowych klientów​​.

Podaj dalej

Co powiesz na darmowego
e-booka?

Archimedes powiedział „Dajcie mi punkt oparcia, a poruszę Ziemię”. Filozof miał na myśli dźwignię. Czyli mechanizm, który pozwala zamienić mały wysiłek w ogromne efekty. 

W ebooku zebrałem 10 pomysłów na marketingowe dźwignie.
Chcesz je poznać? Zapisz się.