Cześć <<Imię>>, chcesz wiedzieć jaką, najwyższą cenę klienci zapłacą za Twój produkt lub usługę? Czyli, jaka cena nie odstraszy klientów? Krótka odpowiedź – uczciwa. W średniowieczu kupców, którzy sprzedawali towary po zawyżonych cenach, spotykała surowa kara. Śmierć. Dziś kary za nieuczciwe windowanie cen są mniej drastyczne, ale równie dotkliwe. Jeśli klienci uznają Twoje ceny za nieuczciwe, to po prostu przestaną kupować. Tak działa efekt uczciwej ceny. Innymi słowy, klienci zapłacą za produkt każdą cenę, którą uważają za uczciwą. Jednak jak ustalić czym jest uczciwa cena i jak udowodnić klientom, że nie próbujemy wzbogacić się ich kosztem? Odpowiedź znajdziesz w piątym odcinku podcastu Marketing z głową. Przy okazji dowiesz się, jak zawsze być pierwszą osobą w kolejce do kasy 🙂 <<Imię>>, chcesz posłuchać?
|