L" prefix="og: https://ogp.me/ns#"> Mam dla Ciebie wyjątkowy prezent 🧠 - Łukasz Hodorowicz
pozostały min
Trzymam Cię za rękę. Jesteśmy tu: Strona główna Blog Artykuł
Czas czytania: 4 min
Poziom trudności:

Mam dla Ciebie wyjątkowy prezent

Podaj dalej
<< Test Imię >>, mam dla Ciebie wyjątkowy prezent
Nie widzisz zdjęć? Otwórz wiadomość w przeglądarce
Facebook
Website
YouTube
LinkedIn
Instagram

Tak <<Imię>>, mam dla Ciebie prezent. Jednak zanim Ci, go wręczę, muszę się wyżalić. 
 

Gdy zaczynałem swoją przygodę z marketingiem, cholernie przerażało mnie pisanie. Być może z powodu presji, która się z tym wiązała. Wszystkie znaki na niebie, ziemi i w Internecie wskazywały, że to właśnie od dobrego tekstu zależy ilość produktów w koszyku klienta.

Problem polegał na tym, że nie wiedziałem, co i jak pisać, aby ludzie chcieli te koszyki wypełniać. 

 

Do tego, jak kredyt hipoteczny, ciągnęły się za mną słowa mojej polonistki “Hodorowicz, ja nie wiem, czym zgrzeszyłam, że muszę sprawdzać Twoje wypracowania”. I tak oto ja – skaza polskiego systemu edukacji, doszedłem do zaskakującego wniosku.

Muszę nauczyć się pisać. Pogalopowałem więc, niczym inflacja, w odmęty Internetu, szukać lekarstwa na swą ułomność. I znalazłem. 

 

Tak przynajmniej mi się wydawało, bo każda odpowiedź, rodziła kolejne pytanie. Byłem jak skarpetki w pralce podczas wirowania. Za nic nie dało się tego złożyć do kupy. Na szczęście ta wirówka wyprała mnie ze strachu.

Przestałem się bać i zacząłem pisać. Pierwsze teksty miały, rzecz jasna, tyle wspólnego ze sprzedażą, co ananas z włoską pizzą, ale się nie poddawałem. 

 

Analizowałem listy sprzedażowe, oferty i książki o sztuce perswazji. Pisałem, testowałem, wyciągałem wnioski. Z każdym napisanym zdaniem, rosło we mnie przekonanie, że jednak coś z tego będzie. 
 

Dziś jest już całkiem nieźle. Piszę szybciej i lepiej, a moje teksty sprzedają. Jednak moją intencją nie są przechwałki. Zauważyłem bowiem, że najczęściej słuchanym odcinkiem podcastu Marketing z Głową jest ten o copywritingu.

Zakładam zatem, że wiele osób ma problem z pisaniem. W związku z tym poświęciłem kilka godzin i przygotowałem krótki poradnik pisania

 

Zebrałem w nim 10 technik copywritingu. Rzecz jasna po lekturze nie staniesz się od razu mistrzem perswazji, ale zaczniesz pisać lepiej i pewniej, a opisane techniki wykorzystują badania ekspertów perswazji i psychologii.
 

Najlepsze jednak jest to, że łatwo możesz je wpleść w swoje teksty sprzedażowe na stronie www, w mediach społecznościowych, a nawet w ofertach.

No dobra, jest jeszcze coś lepszego. Dla czytelników newslettera Marketing z Głową e-book jest całkowicie za darmo.

Jednak zanim Ci go dam…


Kartka z kalendarza

24 stycznia 2006 wytwórnia filmowa Walta Disney’a kupiła studio Pixar, które odpowiada między innymi za “Toy Story” czy “Potwory i Spółka”. W tamtym czasie prezesem Pixara był Steve Jobs, który zgodził się sprzedać studio za blisko 7,5 bilionów dolarów.

Najciekawsze jednak jest to, że zakup Pixara stanowi zaledwie ułamek wpływów studia Disney’a. Wystarczy zerknąć na infografikę.
Niesamowite.

Mam dla Ciebie wyjątkowy prezent
Co słychać w podcaście Marketing z Głową
Podejmując decyzje, kierujemy się wewnętrznymi kryteriami. O wyborze restauracji decyduje smak dań lub recenzje, natomiast samochód kupujemy w oparciu komfort z jazdy, albo o moc silnika. Nie inaczej robimy układając playlistę z muzyką. Liczy się gatunek muzyki, wokal i słowa piosenki. Jednak czy aby na pewno? 
 

Czy o wyborze produktów decydują powszechne mierniki takie jak jakość, cena lub marka? W nowym odcinku podcastu poznasz szokującą prawdę o wyborach klientów (i o własnych decyzjach)

 

Zobacz na blogu Szokująca prawda o wyborach klientów., czyli jedna rzecz, która może zmienić wszystko. 

Posłuchaj na Spotify (będę wdzięczny, jeśli uznasz, że zasłużyłem i wystawisz mi 5*) 

Obejrzyj na YouTube (Subskrybujesz? Nie? Zacznij.)


A co z obiecanym prezentem, zapytasz?

<<Imię>>, otóż obiecany prezent znajdziesz tu. 

Pobierz, przeczytaj i pisz lepsze teksty sprzedażowe
Zagadka z głową 
Kto mnie posiada, chce się mną podzielić. 
Jednak przekazany dalej znikam. Czym jestem?
 
<<Imię>>, znasz odpowiedź? Odpisz na tego maila.  


Rozwiązanie zagadki z poprzedniego tygodnia

Jeśli 5 kotów potrafi złapać 5 myszy w 5 minut, ile zajmie jednemu kotu złapanie jednej myszy?

 

<<Imię>>,  prawidłowa odpowiedź to 5 minut

 

Zagadka okazała się prosta dla: Anki, Izy, Kacpra, Jacka, Ryszarda i Tomka.

Gratuluje!

Mam dla Ciebie wyjątkowy prezent
Na dziś to wszystko.
Przybijam Ci piątkę i do następnego.
Łukasz Hodorowicz
Mam dla Ciebie wyjątkowy prezent
Piszę do Ciebie, z dwóch powodów.
Po pierwsze, wiem, że chcesz robić lepszy marketing.
Po drugie, zdarzyło Ci się wpaść na stronę lukaszhodorowicz.pl i dopisać do newslettera Marketing z głową. 

 
Możesz wypisać się w każdej chwili ale będę za Tobą tęsknił. 

Twoje dane są u mnie bezpiecznie. Strzeże ich:
StudioGO Reklama i Marketing
ul. Kartuska 23a
83-340 Sierakowice

 
Podaj dalej