Cześć <<Imię>>,
Na początek mam do Ciebie prośbę. Pracuje nad nowym materiałem, który pomoże Ci publikować treści regularnie, nawet jeśli masz niewiele czasu na marketing. Jeśli ten temat Cię interesuję, odpowiedz na krótkie pytanie. Dzięki temu będę mógł lepiej Ci pomóc. Wystarczy, że klikniesz tu. Zrobione? A teraz…
|
|
|
<<Imię>>, jak Ci minął weekend? Pogoda dopisała? U mnie wczoraj temperatura osiągnęła zawrotne jak na tę porę roku i szerokość geograficzną 21 stopni. W końcu mamy wiosnę. Od razu wybrałem się do lasu. Spacerując, zauważyłem cztery dziki buszujące na polanie. Musiały się tam dostać samochodem. Skąd to wiem? Ponieważ nieopodal stał FORDzik  .
|
|
Pożartowaliśmy, a teraz do roboty. Zobacz, z czym dziś do Ciebie przychodzę.
- Jak do końca życia robić więcej, poświęcając tylko 60 sekund dziennie?
- Czego potrzebuje klient, żeby kupić właśnie u Ciebie?
- Jak marketing pomaga zapanować nad życiem?
- Internetowy wehikuł czasu.
Zanim jednak zaczniemy, rozważ przejście na wyższy poziom marketingowej wiedzy. |
|
Marketing Navigator
|
|
Marketing Navigator to newsletter dla wymagających.
Ten, który właśnie czytasz, jest jak krótka notatka z lekcji – dowiesz się, co było na zajęciach, ale szczegóły musisz sprawdzić sam.
Jedno wydanie newslettera Marketing Navigator to dokładne streszczenie całych zajęć. Z miesiąca. Wystarczy, że przeczytasz je raz i natychmiast możesz podejść do egzaminu.
Zaliczenie gwarantowane.
Co znajdziesz w dzisiejszym wydaniu? |
|
Jak produkować oryginalne i kreatywne pomysły? Metoda czterech kroków.
Klientologia: trzy warstwy skutecznej oferty sprzedażowej.
Umysłowa uczta: psychologia kolorów.
Narzędzie, które podpowie Ci, którą książkę warto przeczytać.
Książka, dzięki której sprzedasz więcej usług.
Nieoczywiste miary jakości w marketingu. |
|
<<Imię>>, jako że bardzo Cię lubię, masz rabat. -20% od ceny regularnej.
Wystarczy, że w koszyku wpiszesz kod „mzg” |
|
Kartka z kalendarza
|
|
Dokładnie 95 lat temu na ekranie po raz pierwszy pojawiła się Myszka Miki. Wystąpiła w kreskówce Plane Crazy. Jednak nie zachwyciła widzów.
Walt Disney szybko nakręcił kolejną bajkę z Myszką Miki w roli głównej. Niestety i tym razem film zaliczył klapę.
Dopiero kilka miesięcy później w kreskówce Steamboat Willie Myszka Miki podbiła serca widzów.
Morał: nawet świetny produkt potrzebuje czasu, aby odnieść sukces.
|
|
Jak do końca życia robić więcej, poświęcając tylko 60 sekund dziennie?
Jestem fanem małych ulepszeń, które przynoszą duże wyniki. Jedni nazywają to dźwignią, inni – jednoprocentowymi zmianami. Ja mówię na to „mikrohacki”.
W każdym razie chodzi o niewielkie rzeczy, które w dłuższej perspektywie przynoszą ogromne zyski. Dziś pokażę Ci jedną z takich rzeczy.
Jeśli zastosujesz ją u siebie, już za tydzień zobaczysz pierwsze efekty. A najlepsze jest to, że ten mikrohack zajmie Ci jedyne 60 sekund. To rozwiązanie ma jednak pewną wadę.
Jest okrutnie proste. Dlatego wiele osób je bagatelizuje. Ty nie popełnij tego błędu.
Zrób to:
Krok 1: Wypisz wszystko, co dziś zrobiłeś.
Krok 2: Przejrzyj listę i wybierz JEDNĄ rzecz, która okazała się stratą czasu.
Krok 3: Nigdy więcej tego nie rób lub zacznij robić to inaczej.
Krok 4: Powtarzaj ten proces każdego dnia.
Tak, to takie proste.
<<Imię>>, znasz kogoś, komu dzisiejszy newsletter może się przydać? Prześlij tę wiadomość dalej.
|
|
<<Imię>>, jak bardzo przydała Ci się ta rada?
|
|
Cytat na dziś
„Lepiej być nienawidzonym za to, kim jesteś, niż być kochanym za to, kim nie jesteś” André Gide
|
|
Popołudnie z głową
Każdy klient jest inny, ale wszyscy podobnie podejmują decyzje. Sprawdź jak i przekonaj się, co zrobić, żeby klient kupił u Ciebie. Sprawdź, co mam na myśli. (  Czas czytania: 1 minuta i 36 sekund).
|
|
Nowy odcinek podcastu Marketing z głową
|
|
Przydatne narzędzie, które powinno być zakazane
Internetowy wehikuł czasu.
Wiby to Google dla starych stron internetowych. Wyszukiwarka znajduje strony, dla których czas zatrzymał się kilka lat temu.
Wpisz dowolne hasło albo kliknij „surprise me” i zapnij pasy. Zaraz zobaczysz, jak wyglądał prehistoryczny internet. Bez reklam i wyskakujących okien.
|
|
Łamimóżdżka
|
|
Na jakie pytanie zawsze skłamiesz, odpowiadając: TAK?
|
|
|
Rozwiązanie łamimóżdżki z poprzedniego tygodnia
Co staje się białe, gdy się brudzi?
<<Imię>>, chodzi o tablicę. |
|
Tym razem łamimóżdżkę rozwiązali: Wioletta, Magda, Weronika, Natalia, Szymon, Joanna, Magdalena, Paulina, Konrad, Mateusz, Wiktor, Kasia i Agnieszka.
Brawo! |
|
Poleć newsletter znajomym.
Oni będą Ci wdzięczni, a Ty za polecenie odblokujesz ekskluzywne nagrody.
Jak dotąd udało Ci się zaprosić <<total_refs_CbISdnlkWCMdta>> osób. Aby zaprosić więcej i odblokować nagrody, kliknij tu, skopiuj link i wyślij go znajomym. |
|
Doceniasz pracę, którą wkładam w newsletter?
Wspomnij o nim w mediach społecznościowych lub napisz mi coś miłego.
To zajmie Ci pięć sekund. Przygotowanie tego newslettera zajęło mi pięć godzin.
A przy okazji daj znać, z jakim marketingowym problemem borykasz się w tym tygodniu. Dzięki temu będę wiedział jakie rady dla Ciebie przygotować.
Możesz po prostu wysłać mi wiadomość lub napisać anonimowo tu.
Spróbuję Ci pomóc. |
|
Na dziś to wszystko.Przybijam Ci piątkę i do następnego. Łukasz Hodorowicz

|
|
|
|