U mnie wczoraj temperatura osiągnęła zawrotne jak na tę porę roku i szerokość geograficzną 21 stopni. W końcu mamy wiosnę.
Od razu wybrałem się do lasu. Spacerując, zauważyłem cztery dziki buszujące na polanie. Musiały się tam dostać samochodem. Skąd to wiem?
Ponieważ nieopodal stał FORDzik.
Pożartowaliśmy, a teraz do roboty. Zobacz, z czym dziś do Ciebie przychodzę.
Jak do końca życia robić więcej, poświęcając tylko 60 sekund dziennie?
Czego potrzebuje klient, żeby kupić właśnie u Ciebie?
Jak marketing pomaga zapanować nad życiem?
Internetowy wehikuł czasu.
Zanim jednak zaczniemy, rozważ przejście na wyższy poziom marketingowej wiedzy.
Marketing Navigator
Marketing Navigator to newsletter dla wymagających.
Ten, który właśnie czytasz, jest jak krótka notatka z lekcji – dowiesz się, co było na zajęciach, ale szczegóły musisz sprawdzić sam.
Jedno wydanie newslettera Marketing Navigator to dokładne streszczenie całych zajęć. Z miesiąca. Wystarczy, że przeczytasz je raz i natychmiast możesz podejść do egzaminu.
Zaliczenie gwarantowane.
Co znajdziesz w dzisiejszym wydaniu?
Jak produkować oryginalne i kreatywne pomysły? Metoda czterech kroków.
Klientologia: trzy warstwy skutecznej oferty sprzedażowej.
Umysłowa uczta: psychologia kolorów.
Narzędzie, które podpowie Ci, którą książkę warto przeczytać.
Książka, dzięki której sprzedasz więcej usług.
Nieoczywiste miary jakości w marketingu.
<<Imię>>, jako że bardzo Cię lubię, masz rabat. -20% od ceny regularnej.
Dokładnie 95 lat temu na ekranie po raz pierwszy pojawiła się Myszka Miki. Wystąpiła w kreskówce Plane Crazy. Jednak nie zachwyciła widzów.
Walt Disney szybko nakręcił kolejną bajkę z Myszką Miki w roli głównej. Niestety i tym razem film zaliczył klapę.
Dopiero kilka miesięcy później w kreskówce Steamboat Willie Myszka Miki podbiła serca widzów.
Morał: nawet świetny produkt potrzebuje czasu, aby odnieść sukces.
Jak do końca życia robić więcej, poświęcając tylko 60 sekund dziennie?
Jestem fanem małych ulepszeń, które przynoszą duże wyniki. Jedni nazywają to dźwignią, inni – jednoprocentowymi zmianami. Ja mówię na to „mikrohacki”.
W każdym razie chodzi o niewielkie rzeczy, które w dłuższej perspektywie przynoszą ogromne zyski. Dziś pokażę Ci jedną z takich rzeczy.
Jeśli zastosujesz ją u siebie, już za tydzień zobaczysz pierwsze efekty. A najlepsze jest to, że ten mikrohack zajmie Ci jedyne 60 sekund. To rozwiązanie ma jednak pewną wadę.
Jest okrutnie proste. Dlatego wiele osób je bagatelizuje. Ty nie popełnij tego błędu.
Zrób to:
Krok 1: Wypisz wszystko, co dziś zrobiłeś.
Krok 2: Przejrzyj listę i wybierz JEDNĄ rzecz, która okazała się stratą czasu.
Krok 3: Nigdy więcej tego nie rób lub zacznij robić to inaczej.
Marketing daje Ci narzędzia wywierania wpływu na konsumentów, które motywują i przekonują do zakupu.
Nie każdy jednak wie, że te same narzędzia można wykorzystać w życiu. Dzięki nim zaczniesz podejmować lepsze decyzje, dotrzymywać postanowień i pozbędziesz się złych nawyków.
Posłuchaj, jak dzięki marketingowi zapanować nad życiem.
Wiby to Google dla starych stron internetowych. Wyszukiwarka znajduje strony, dla których czas zatrzymał się kilka lat temu.
Wpisz dowolne hasło albo kliknij „surprise me” i zapnij pasy. Zaraz zobaczysz, jak wyglądał prehistoryczny internet. Bez reklam i wyskakujących okien.
Łamimóżdżka
Na jakie pytanie zawsze skłamiesz, odpowiadając: TAK?
Rozwiązanie łamimóżdżki z poprzedniego tygodnia
Co staje się białe, gdy się brudzi?
<<Imię>>, chodzi o tablicę.
Tym razem łamimóżdżkę rozwiązali: Wioletta, Magda, Weronika, Natalia, Szymon, Joanna, Magdalena, Paulina, Konrad, Mateusz, Wiktor, Kasia i Agnieszka.
Brawo!
Poleć newsletter znajomym.
Oni będą Ci wdzięczni, a Ty za polecenie odblokujesz ekskluzywne nagrody.
Jak dotąd udało Ci się zaprosić <<total_refs_CbISdnlkWCMdta>> osób. Aby zaprosić więcej i odblokować nagrody, kliknij tu, skopiuj link i wyślij go znajomym.
Doceniasz pracę, którą wkładam w newsletter?
Wspomnij o nim w mediach społecznościowych lub napisz mi coś miłego.
To zajmie Ci pięć sekund. Przygotowanie tego newslettera zajęło mi pięć godzin.
A przy okazji daj znać, z jakim marketingowym problemem borykasz się w tym tygodniu. Dzięki temu będę wiedział jakie rady dla Ciebie przygotować.
Na dziś to wszystko. Przybijam Ci piątkę i do następnego. Łukasz Hodorowicz
Piszę do Ciebie, z dwóch powodów. Po pierwsze, wiem, że chcesz robić lepszy marketing. Po drugie, zdarzyło Ci się wpaść na stronę lukaszhodorowicz.pl i dopisać do newslettera Marketing z głową.
Możesz wypisać się w każdej chwili ale będę za Tobą tęsknił.
Twoje dane są u mnie bezpiecznie. Strzeże ich: StudioGO Reklama i Marketing ul. Kartuska 23a 83-340 Sierakowice
Co powiesz na darmowego
e-booka?
Archimedes powiedział „Dajcie mi punkt oparcia, a poruszę Ziemię”. Filozof miał na myśli dźwignię. Czyli mechanizm, który pozwala zamienić mały wysiłek w ogromne efekty.
W ebooku zebrałem 10 pomysłów na marketingowe dźwignie. Chcesz je poznać? Zapisz się.