Storytelling – co to? Definicja, przyk┼éady i szablony - ┼üukasz Hodorowicz
pozostały min
Trzymam Ci─Ö za r─Ök─Ö. Jeste┼Ťmy tu: Strona g┼é├│wna Blog Artyku┼é
Czas czytania: 8 min
Poziom trudno┼Ťci:

Storytelling – co to? Definicja, przyk┼éady i szablony

Podaj dalej

Podobało Ci się? Chcesz wiedzieć, kiedy pojawi się nowy odcinek? Subskrybuj!

Storytelling – co to takiego?

Storytelling, czyli inaczej opowiadanie historii. Umiej─Ötno┼Ť─ç, kt├│ra pomaga przedstawi─ç suche fakty w formie wci─ůgaj─ůcej opowie┼Ťci. Storytelling to jedno z narz─Ödzi marketingowych, kt├│re pomaga przekona─ç klienta do zmiany zdania i zakupu. W┼éa┼Ťnie dlatego m├│wi si─Ö, ┼╝e storytelling sprzedaje. 

Dzi┼Ť poka┼╝e Ci, jak opowiadanie historii wp┼éywa na konsumenta, jak rozwiewa jego obiekcje i co musisz wiedzie─ç, aby korzysta─ç ze storytellingu. 

Najpierw jednak wyja┼Ťnijmy sobie, ┼╝e storytelling nie jest storytelling nowy. Pos┼éugujemy si─Ö nim od dawna i mam na to dowody.