L" prefix="og: https://ogp.me/ns#"> Twoja firma jest jeżem czy lisem? 🧠 - Łukasz Hodorowicz
pozostały min
Trzymam Cię za rękę. Jesteśmy tu: Strona główna Blog Artykuł
Czas czytania: 3 min
Poziom trudności:

Twoja firma jest jeżem czy lisem?

Podaj dalej
<< Test Imię >>, Twoja firma jest jeżem czy lisem?
Nie widzisz zdjęć? Otwórz wiadomość w przeglądarce
Facebook
Website
YouTube
LinkedIn
Twoja firma jest jeżem czy lisem?

Cześć <<Imię>>.
Dziś 22 marca. Wreszcie wiosna. Przy okazji odświeżam newsletter i zabieram Cię w podróż do przeszłości.

 

  • Dokładnie 93 lata temu powstała Poczta Polska. Legenda głosi, że pierwszy wysłany list nadal jest w drodze do adresata.
  • 118 lat temu w wodospadzie Niagara skończyła się woda. Wodospad wysechł. Była niedziela. Czyżby efekt weekendu.
  • 126 lat temu w Paryżu odbył się pierwszy pokaz filmowy. Film trwał 45 sekund. Dziś ta sama scena na Polsacie trwałaby 18 minut.
Daj znać, co myślisz o wiosennym openingu?  Twoje zdanie jest dla mnie mega ważne. 
 
* Lepiej na początek daj jakiegoś mema 
** Jest jak nasz kraj. Założenie fajne, ale trzeba go dopracować
*** Niagara wyschła, a to ciekawe
**** Super! Dodaj jeszcze przycisk do udostępnienia na Facebooku

Wróćmy jednak do tematu..
 

Wiosna, przyroda, zwierzęta. A skoro przy zwierzętach jesteśmy, porozmawiajmy o Twojej firmie…

<<Imię>> wiesz, że firmy dzielimy na dwie grupy. Lisy i jeży. Lisy są szybkie, sprytne, zwinne i zdają się mieć przewagę nad jeżami. Jednak w biznesie wolisz być jeżem. Okazuje się, że firmy jeże, często odnoszą większy sukces niż firmy lisy.
Dlaczego?

Greckie przysłowie mówi „Lis wie wiele rzeczy, ale jeż wie jedną ważną rzecz„. <<Imię>> chcesz poznać tę jedną, ważną rzecz? Świetnie, bo opowiadam o niej w nowym odcinku podcastu Marketing z głową. Przy okazji subskrybujesz już?

Posłuchaj lub obejrzyj na YouTube. Dowiesz się, między innymi, jak niepozorna firma może stać się firmą wyjątkową. Chcesz?

 
Twoja firma jest jeżem czy lisem?
To coś dla mnie, chętnie posłucham
Udostępnij Udostępnij
Tweet Tweet
Wyślij Wyślij


Na dziś to wszystko.
Trzymaj się zdrowo i do napisania.
Łukasz Hodorowicz
Piszę do Ciebie, z dwóch powodów.
Po pierwsze, wiem, że chcesz robić lepszy marketing.
Po drugie, zdarzyło Ci się wpaść na stronę lukaszhodorowicz.pl i dopisać do newslettera Marketing z głową. 

 
Możesz wypisać się w każdej chwili ale będę za Tobą tęsknił. 

Twoje dane są u mnie bezpiecznie. Strzeże ich:
StudioGO Reklama i Marketing
ul. Kartuska 23a
83-340 Sierakowice

 
Podaj dalej