L" prefix="og: https://ogp.me/ns#"> Wiesz co powstrzymuje Twoich klientów przed zakupem? 🧠 - Łukasz Hodorowicz
pozostały min
Trzymam Cię za rękę. Jesteśmy tu: Strona główna Blog Artykuł
Czas czytania: 3 min
Poziom trudności:

Wiesz co powstrzymuje Twoich klientów przed zakupem?

Podaj dalej
<< Test Imię >>, wiesz co powstrzymuje Twoich klientów przed zakupem?
Nie widzisz zdjęć? Otwórz wiadomość w przeglądarce
Facebook
Website
YouTube
LinkedIn
Instagram

Cześć <<Imię>>, dziś zdradzę Ci, dlaczego klienci nie kupują Twojego produktu lub usług.

Jednak najpierw tradycyjna kartka z kalendarza.

Dokładnie 53 lata temu urodziła się aktorka Gillian Anderson. Większość ludzi, w tym ja, zna ją przede wszystkim z serialu Archiwum-X. Gillian zagrała w nim sceptyczną agentkę FBI Dane Scully, która badała doniesienia na temat UFO. Sprawy, które trafiały na biurko agentki Scully, zdawały się niewytłumaczalne, jednak Dana zawsze znajdowała racjonalne wytłumaczenie.

Wiesz co powstrzymuje Twoich klientów przed zakupem?
<<Imię>>, wiesz, co wspólnego ma serial o UFO i marketing. W obu przypadkach szukając odpowiedzi, trzeba mieć oczy szeroko otwarte.

Wyobraź sobie, że klienci nie chcą kupować Twojego produktu lub usługi. Zastanawiasz się gdzie leży problem. Badasz różne poszlaki. Szukasz odpowiedzi. Intuicyjnie szukasz przyczyny w produkcie, cenie lub konkurencji. Jednak często trafiasz na ślepy zaułek.

Okazuje się, że produkt masz dobry, a czasem nawet bardzo dobry. Cena jest niewygórowana, a konkurencja nie dorasta Ci do pięt. O co więc chodzi? Dlaczego klienci nie kupują? Okazuje się, że problem leży w… Twoim kliencie.

Na szczęście możesz ten problem rozwiązać. Tak samo, jak Netflix, Amazon i Allegro. W nowym odcinku podcastu Marketing z Głową posłuchasz jak poradzić sobie z dwiema przeszkodami, które powstrzymują klientów przed zakupem. Poznasz trzy strategie, które sprawią, że klienci częściej zdecydują się kupić właśnie u Ciebie.

Posłuchaj, korzystaj, sprzedawaj więcej.
Wiesz co powstrzymuje Twoich klientów przed zakupem?

Podziel się wiedzą z innymi.

 
Udostępnij Udostępnij
Tweet Tweet
Wyślij Wyślij
Wiesz co powstrzymuje Twoich klientów przed zakupem?
Na dziś to wszystko.
Przybijam Ci piątkę i do następnego.
Łukasz Hodorowicz
Wiesz co powstrzymuje Twoich klientów przed zakupem?
Piszę do Ciebie, z dwóch powodów.
Po pierwsze, wiem, że chcesz robić lepszy marketing.
Po drugie, zdarzyło Ci się wpaść na stronę lukaszhodorowicz.pl i dopisać do newslettera Marketing z głową. 

 
Możesz wypisać się w każdej chwili ale będę za Tobą tęsknił. 

Twoje dane są u mnie bezpiecznie. Strzeże ich:
StudioGO Reklama i Marketing
ul. Kartuska 23a
83-340 Sierakowice

 
Podaj dalej