L" prefix="og: https://ogp.me/ns#"> Wiesz, jak zwrócić na siebie uwagę Klientów? 🧠 - Łukasz Hodorowicz
pozostały min
Trzymam Cię za rękę. Jesteśmy tu: Strona główna Blog Artykuł
Czas czytania: 4 min
Poziom trudności:

Wiesz, jak zwrócić na siebie uwagę Klientów?

Podaj dalej
<< Test Imię >> wiesz, jak zwrócić na siebie uwagę Klientów?
Nie widzisz zdjęć? Otwórz wiadomość w przeglądarce
Facebook
Website
YouTube
LinkedIn
Instagram

Cześć <<Imię>>, 

W tym tygodniu z oczywistych względów pukam do Twojej skrzynki mailowej we wtorek. Mam nadzieję, że udało Ci się odpocząć, a Święta były udane. 

Jeśli ten wtorkowy mail choć trochę Cię zaskoczył, to dobrze się składa, bo dziś porozmawiamy o tym, jak zaskoczenie wpływa na marketing.

Za moment opowiem Ci zaskakującą historię, która wydarzyła się w sennym szwedzkim miasteczku Dalaro.

Najpierw jednak…

 

📅 Kartka z kalendarza

79 lat temu wybuchło powstanie w warszawskim getcie. W tym pierwszym polskim powstaniu przeciwko miażdżącym siłom niemieckim stanęło mniej niż tysiąc osób. 

Pomimo tak dużej przewagi wroga, mieszkańcy getta bronili się przez blisko miesiąc.

 

Wiesz, jak zwrócić na siebie uwagę Klientów?

Cześć i chwała Bohaterom!
 

🎯Tajemnica Dalaro
W miasteczku Dalaro mieszka około 1200 osób, a miejscowość do pewnego momentu nie wyróżniała się niczym szczególnym.

Jednakże 25 października 2003 roku w jedynym w mieście salonie samochodowym sprzedano więcej samochodów, niż w całym poprzednim roku.

Najdziwniejsze jednak było to, że wszyscy klienci wybrali tę samą markę i model – Volvo s40. 

Nie było mowy o zbiegu okoliczności, a media nazwały ten fenomen tajemnicą Dalaro. Ani wywiady z mieszkańcami i klientami, ani eksperci nie umieli wyjaśnić, co takiego wydarzyło się w miasteczku. Wspominano coś o grupowej świadomości i koniunkcji planet. 

Jednak im dłużej badano sprawę, tym więcej pojawiało się pytań, a wszystkie ślady prowadziły do jednego miejsca. Na stronę internetową marki Volvo.

Jeśli podejrzewasz, że zaskakująca historia okazała się misternie przygotowaną akcją marketingową, to masz absolutną rację. 

Wydarzenia w Dalaro nigdy nie miały miejsca. Jednak szum wywołany przez zaskakującą historię zwiększył ruch na stronie internetowej Volvo dwukrotnie

Zaskoczenie to klucz, który w głowach klientów otwiera kilkoro drzwi. Treści przyprawione odrobiną zaskakujących informacji aktywują komórki nerwowe odpowiedzialne za skupienie uwagi oraz utrwalanie wspomnień.

Mówiąc wprost, na zaskakujące informacje zwracamy uwagę i lepiej je zapamiętujemy

Wobec tego warto wykorzystać to w Twoim marketingu, prawda? Zaskakującym zbiegiem okoliczności jest fakt, że właśnie nagrałem odcinek podcastu, w którym opowiadam, jak zaskakiwać klientów
 
🔊 Nowy odcinek podcastu Marketing z Głową

W życiu cenimy sobie przewidywalność. Chcemy znać pogodę na kolejne dni, lubimy, gdy autobus przyjeżdża na czas i gdy spodnie sprzed roku pasują pomimo pandemii.

Przewidywalność ma na drugie imię – bezpieczeństwo. Jednak czy bezpieczeństwo sprawdza się również w marketingu? A może klienci oczekują od nas odrobiny zaskakującego szaleństwa? Jeśli tak, to jak zaskakiwać klientów i co może dać Twojej firmie zaskakujący marketing? 
 

Zobacz na blogu – Jak sprawić, by klient zwrócił uwagę właśnie na Ciebie?
Posłuchaj na Spotify (będę wdzięczny, jeśli uznasz, że zasłużyłem i wystawisz mi 5*) 
Obejrzyj na YouTube (Subskrybujesz? Nie? Zacznij)
 
✔️ To warto sprawdzić

Pewnego pięknego dnia kilkoro równie pięknych ludzi wstało z łóżka i pomyślało: stwórzmy platformę, na której zbierzmy marketingowe newsy, najciekawsze podcasty i wybitne gwiazdy polskiej sceny marketingu. Jak to dobrze, że ci wspaniali ludzie mieli więcej samozaparcia niż ja i nie skończyło się tylko na pomyśle. 

Tak w kilku słowach można przedstawić genezę platformy Aspirate, która jest marketingową Wirtualną Polską, tudzież OLX-em. Znajdziesz tam wszystko, czego przedsiębiorca lub marketingowiec z krwi i kości potrzebuje.

Oczywiście o platformie aspirate.pl wspominam całkowicie bezinteresownie. Fakt, że znaleźliśmy się na niej i ja, i podcast Marketing z Głową, nie ma żadnego znaczenia. 🙂  

❓ Zagadka z głową 

<<Imię>>, jeśli na stole leży 10 jabłek i zabierzesz 2, to ile jabłek Ci zostanie?

Daj znać, jeśli znasz odpowiedź. 

Rozwiązanie zagadki z poprzedniego tygodnia:

Jak to możliwe, że pewien człowiek spędził 8 dni z rzędu bez snu?

<<Imię>>, nawet 20 dni bez snu to nie wyczyn, o ile śpisz w nocy. 

Tym razem prawidłowo odpowiedzieli: Anka, Ilona, Karolina, Tomek i Ryszard. 


Gratuluję! 

Wiesz, jak zwrócić na siebie uwagę Klientów?
Na dziś to wszystko.
Przybijam Ci piątkę i do następnego.
Łukasz Hodorowicz
Wiesz, jak zwrócić na siebie uwagę Klientów?
Piszę do Ciebie, z dwóch powodów.
Po pierwsze, wiem, że chcesz robić lepszy marketing.
Po drugie, zdarzyło Ci się wpaść na stronę lukaszhodorowicz.pl i dopisać do newslettera Marketing z głową. 

 
Możesz wypisać się w każdej chwili ale będę za Tobą tęsknił. 

Twoje dane są u mnie bezpiecznie. Strzeże ich:
StudioGO Reklama i Marketing
ul. Kartuska 23a
83-340 Sierakowice

 
Podaj dalej