L" prefix="og: https://ogp.me/ns#">  Jak sprzedawać bez namawiania do zakupów 🧠 - Łukasz Hodorowicz
pozostały min
Trzymam Cię za rękę. Jesteśmy tu: Strona główna Blog Artykuł
Czas czytania: 3 min
Poziom trudności:

 Jak sprzedawać bez namawiania do zakupów

Podaj dalej
<< Test Imię >>, jak sprzedawać bez namawiania do zakupów
Nie widzisz zdjęć? Otwórz wiadomość w przeglądarce
Facebook
Website
YouTube
LinkedIn
 Jak sprzedawać bez namawiania do zakupów

Cześć <<Imię>>, dziś porozmawiamy o środowisku. Nie, nie wstąpiłem do Greenpeace. Porozmawiamy o TWOIM środowisku i o tym, jak to środowisko wpływa na Ciebie.

Ale najpierw kapsuła czasu.

Mamy 24 maja (jeśli czytasz maila w poniedziałek).

  • 36 lat temu po raz ostatni Jamesa Bonda zagrał Roger Moor. Do kin trafia „View to a Kill”
  • 32 lata temu do kin trafił „Indiana Jones i ostatnia krucjata”
  • 19 lat temu cały świat obejrzał film „Pianista” Romana Polańskiego

Zrobiło się filmowo. Ale to nie przypadek. <<Imię>> co jest najważniejsze w filmie? Aktorzy, dialogi a może rekwizyty? Prawidłowa odpowiedź to kontekst. Czyli świat, w którym reżyser osadza aktorów.

Historia przystojnego archeologa wymachującego lassem osadzona w kontekście gwiezdnych wojen brzmi jak abstrakcja. Dlatego reżyser, zanim rozpocznie prace nad scenariuszem, ustala kontekst. Zastanawia się, w jakim środowisku osadzić aktorów.

Środowisko nadaje kierunek filmowej fabule i życiu.
Środowisko kształtuje nasze decyzje.
Środowisko wpływa na wybory konsumentów.

Sprzedawaj bez namawiania do zakupów

Ludzie chętnej kupią chipsy i czekoladę, jeśli przy wejściu znajduje się stoisko z warzywami i owocami. Nastolatki częściej zachodzą w ciążę, jeśli swoim środowisku spotykają młode matki. Osoby, które żyją razem, chodzą w podobny sposób.

Przykładami mógłby Cię zasypać. Nie o to chodzi. Chodzi o to, że na decyzje Twoich klientów wpływa środowisko. Ty jesteś reżyserem. Ty tworzysz środowisko. Ty decydujesz.

W najnowszym odcinku podcastu Marketing z głową posłuchasz o 5 metodach modelowania środowiska. Dowiesz się jak sprzedawać bez przekonywania do zakupów. Pokaże Ci, jak subtelne zmiany w środowisku mogą diametralnie zmienić zachowanie klientów. Uwierz mi, to Ci się przyda.

 Jak sprzedawać bez namawiania do zakupów
Dobra, przekonałeś mnie
<<Imię>>, zrób dobry uczynek. Podziel się wiedzą. Udostępnij odcinek dalej.
Udostępnij Udostępnij
Tweet Tweet
Wyślij Wyślij

Nowy artykuł na blogu


Zostańmy jeszcze przy środowisku. Pandemia sprawiła, że środowisko online stało się zatłoczone. Wiele firm przeniosło się do internetu. Być może Twoja firma również. A być może dopiero stawiasz pierwsze, niepewne kroki na internetowym gruncie. Robisz małe kroki w obawie, że się potkniesz i upadniesz.

Jeśli tak, to mam coś dla Ciebie. Artykuł, który podpowie Ci jak przygotować swoją firmę do funkcjonowania w internecie. Opowiem Ci jak rozmawiać z 'mieszkańcami’ internetowego świata, co jest dla nich ważne i czego od Ciebie oczekują.

 Jak sprzedawać bez namawiania do zakupów
Super, to artykuł dla mnie
Udostępnij Udostępnij
Tweet Tweet
Wyślij Wyślij


Na dziś to wszystko.
Przybijam Ci piątkę i do następnego.
Łukasz Hodorowicz
Piszę do Ciebie, z dwóch powodów.
Po pierwsze, wiem, że chcesz robić lepszy marketing.
Po drugie, zdarzyło Ci się wpaść na stronę lukaszhodorowicz.pl i dopisać do newslettera Marketing z głową. 

 
Możesz wypisać się w każdej chwili ale będę za Tobą tęsknił. 

Twoje dane są u mnie bezpiecznie. Strzeże ich:
StudioGO Reklama i Marketing
ul. Kartuska 23a
83-340 Sierakowice

 
Podaj dalej